kaikki kategoriat

Etusivu>Uutta>yhtiön uutiset

Lähtölaskenta kiinalaisen uudenvuoden lomaan alkoi

Kun hallitus ilmoitti keskeyttäneensä tuotannon kevätjuhlan aikana, ilotulitteita valmistavat tehtaat ovat siirtyneet lähtölaskentavaiheeseen. Kaikki ilotulitteiden tuotanto lopettaa POWDER-prosessinsa 30. tammikuuta 2024 klo 17:00 ja lopettaa kaikki muut prosessit klo 19:00 2. helmikuuta.

111

2222

Viime vuoteen verrattuna tehtaat suljetaan viikkoa aikaisemmin. Hallitus valvoo ilotulitteiden tuotantoa turvallisuuden varmistamiseksi, ilotulitteiden valmistusaikaa on lyhennetty paljon. Tuotannon lopettaminen sisältää suuret valtakunnalliset tapahtumat, paikalliset konferenssit, korkean lämpötilan lomat, viralliset vapaapäivät jne. Normaali tuotantoaika vuodessa on vain noin 260 päivää.

3333

Samanaikaisesti kotimarkkinoiden myynnin voimakas kasvu on johtanut kaksinkertaiseen paineeseen vientiin ilotulitteisiin, mikä on johtanut useiden alhaisemman tuotantoarvon tuotteiden asteittaiseen poistumiseen. Pitkän kulutusajan ja monimutkaisten prosessien tuotteiden hinnat ovat myös alkaneet nousta taivaisiin.

4444

Huolimatta monista ulkoisista hallitsemattomista tekijöistä, yrityksemme on myös tiiviissä yhteydessä tehtaaseen ylläpitääkseen vakaata tuotetarjontaa. Lopuksi toivotan jokaiselle ystävälle hyvää kiinalaista uutta vuotta!

图片 6_ 副本

2024-01-26